Top

Tu gaqvT saitis xedvis problema, daaklikeT aq

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ
Sprayer 12 ტ, საფუძველზე A / M Ford Turkey
  • Sprayer 12 ტ, საფუძველზე A / M Ford Turkey
  • Sprayer 12 ტ, საფუძველზე A / M Ford Turkey
  • Sprayer 12 ტ, საფუძველზე A / M Ford Turkey
  • Sprayer 12 ტ, საფუძველზე A / M Ford Turkey
  • Sprayer 12 ტ, საფუძველზე A / M Ford Turkey
  • Sprayer 12 ტ, საფუძველზე A / M Ford Turkey
  • Sprayer 12 ტ, საფუძველზე A / M Ford Turkey
  • Sprayer 12 ტ, საფუძველზე A / M Ford Turkey

Sprayer 12 ტ, საფუძველზე A / M Ford Turkey

ოქტომბერი 22, 2020
GEO1360843
კომერციული შეთავაზება გამოყენებული OKUR Sprayer 12 ტ, Ford A / M- ის საფუძველზე (თურქეთი).

ნახმარი სპრეი - შასი - ავტომობილი FORD 25 36D, 2012, 5 ევრო, გარბენი 194.825 კმ,

12 ტონიანი სპრეის იარაღის დაყენება კომპიუტერის კონტროლით სალონში,

2018 წელს და მხოლოდ 2 თვე გამოიყენეს. 50 მონა დღეები 8 საათის განმავლობაში.

გადაზიდვამდე მყიდველს მიეწოდება კოსმეტიკური მოვლა - ჟანგის გაწმენდა, შეღებვა.

Sprayer - აღწერა:

ავტომატურად გათბობის სისტემა, ჰიდრავლიკური და პნევმატური კონტროლის ცენტრი (LCD) ციფრული გამოსახულება,

A. ბიტუმის ავზი

ბიტუმის რეზერვუარის მოცულობა 12,000 ლიტრია. მასში შედის ჰაერისა და მილების 10%. მაქსიმალური მნიშვნელობა უნდა დაწესდეს სატანკო სატვირთო მანქანის დატვირთვისთვის.
ბიტუმის ავზს აქვს ელიფსური განივი განყოფილება, ხიდის ტროლერის შასის ზომები უნდა შეესაბამებოდეს მათ ტევადობას.
სატანკო სხეული და ლითონის სარკეები, რომლებიც დამზადებულია 4 მმ ელექტროდისგან და ყველა შედუღება უნდა იყოს ხელმისაწვდომი როგორც შიგნით, ისე მის გარეთ, ისე, როგორც ფირფიტების ორი ნაწილის უმეტესობა.
ავზს უნდა ჰქონდეს მინიმუმ სამი განყოფილება, რათა თავიდან იქნას აცილებული დაბნეულობა და დაბნეულობა შედუღებული ფლანგის ფირფიტების და გასასვლელით ბეტონის გამაგრების მიზნით.
სატანკო სხეული და უკანა ფირფიტები იზოლირებულია მინერალური ბამბა მინიმუმ 60 მმ სისქით. საიზოლაციო მასალა საჭირო იქნება სატანკო ზედაპირის აგლომერაციის თავიდან ასაცილებლად და დაფარულია 0,6 მმ უჟანგავი ფოლადის ფენით, საფარით.მთავარი ფურცელი უნდა განთავსდეს საყრდენებს შორის, რომ არ მოხდეს დეფორმაცია, 5 მმ-იანი უფსკრულია.
სატანკო ლუქი 50 სმ დიამეტრით აქვს ფილტრი, რომლის წყალობითაც მისი გათიშვა მარტივია. მანეულის საფარი იხსნება ხელით, ავტომატურად, რადგან ავზში სარქვლის გახსნის წნევის გაზრდა ექნება უსაფრთხოების მოთხოვნებს.
სატანკო გადინების მილი 3 ინჩის ქვეშ მდებარეობს ავზების სხეულიდან და მდებარეობს გადაფრქვევის მილის ბოლოს.
სატანკო უკანა მარცხენა მხარის სიგანე საშუალებას აძლევს ოპერატორს ადვილად იაროს ფოლადის ფურცლების ფირფიტაზე.
ბორბლები უნდა იყოს ფრთებით და შასის მქონე ბამპერის უკან.
მთავარი საწვავის ავზი მდებარეობს ხანძრისგან დაცულ ადგილას.
მოხსნისთვის იგი მოთავსებულია საყრდენ ავზზე და სახელმძღვანელო კიბეზე.
დამზადებულია ფოლადის შესაბამის ადგილას აღჭურვილობის შემთხვევაში.
გათვალისწინებულია სატანკო შესასვლელი მილის შემავსებელი.
სატანკო და ტემპერატურა განსხვავებებით გამოწვეული დატვირთვები არ დააზიანებს ავზს.
შესაბამისი ელექტროდი და შედუღებული ნაწილები არ გადაკეტავს.
იგი სწორად იზოლირებულია სატანკო ძირითადი სხეულისგან კოროზიისგან და შეღებილი.
სატანკოში მოცემულია სატანკო პარამეტრების კონტროლი ავზში ბიტუმის რაოდენობისა.
ნახშირბადის ფოლადის პლატფორმაზე არანაკლებ 600x1200 მმ ზომებია. მილის მოაჯირის ირგვლივ გაკეთებულია, გამაფართოებელი ფირფიტების ნეკნები ამაგრებენ ქვემოდან.
B. გათბობის მოწყობილობები

აალების აალების თავიდან აცილების მიზნით დამონტაჟებულია თუჯის მილების ორი მონაკვეთი.
ეს არ ერევა ალი და კვამლი, როდესაც შესაბამისი ტიპის გარემოს მილები გათბობა; კვამლი ასხივებს ბუხარს.
გათბობის ზედაპირი უნდა იყოს მინიმუმ 160 ° -მდე, იმის მიხედვით, თუ რა ტიპის ველია საჭირო, რომ გაცხელდეს.
სრულად ავტომატიზებული სანთურის სისტემა: წნევის გამანადგურებელი მუშაობს ორი მოწყობილობით. საწვავის სარქვლის წვის დროს დამწვრობისთვის მიწოდებული წნევის მიწოდება უზრუნველყოფილი იქნება კონტროლირებადი მეთოდით. ჰაერისა და საწვავის რეგულატორი განსაზღვრავს გათბობის დროისა და საწვავის რაოდენობას. ამას მხარს უჭერს ოპტიმალური დრო.
სისტემაში შედის უგულებელყოფის ტრანსფორმატორი, ელექტროდი და ფოტოცელი.
საჭირო სამუშაო ტემპერატურა უზრუნველყოფილია თერმოსტატის მიერ.
გათბობის საწვავის მოწყობილობები, გამავალი და გასასვლელი მილები და სარქველები, ჩაწერა და ჩვენება ყველა საჭირო აქსესუარი და მოწყობილობა უზადოდ მუშაობს. ავზის მარცხნივ, თერმომეტრი, რომელზეც მითითებულია მითითებები, ოპერატორის მხრიდან, ადვილად შეიძლება განთავსდეს თვალსაჩინო ადგილას.
წამყვანი სისტემა
ჰიდრავლიკური სისტემა ამოძრავებს ჰიდროსტატიკური დახურული მარყუჟით.
ტრანსმისიაზე ორიენტირებული მთავარი ჰიდრავლიკური ტუმბო (3000 psi), დამოკიდებულია ბრუნვისთვის ჰიდრავლიურად ორიენტირებული ბიტუმის ტუმბოზე.
შესაბამისად, მომარაგდება სატვირთო მანქანებისთვის ჰიდრავლიკური ტუმბო. ეს უნდა იყოს ცვლადი ცვლის ტუმბოები.
ეს უნდა იყოს ფიქსირებული ძრავა ჩანაცვლებისთვის.
ეს უნდა იყოს შეწოვის ხაზის ფილტრი.
ჰიდრავლიკური ტუმბო ცვალებადია საჭირო ნაკადის სიჩქარის კორექტირებისთვის.
ჰიდრავლიკური ავზის მოცულობა უნდა იყოს მინიმალური. 70 ლ
მას წინააღმდეგობის მისაღწევად სისტემაში 3 000 psi შლანგის გამოყენება სჭირდება.
ბიტუმის ტუმბო
ბიტუმის ტუმბო ტუმბოს ყველა ტიპის ცხიმს ასხამს მისი მახასიათებლების მიხედვით.
ტუმბოს პროდუქტიულობა არანაკლებ 30 ტ / სთ, სიჩქარე 20-700 rpm.
მოიცავს ტუმბოს სარქველს და მილსადენის სისტემას.

პამპი;

ბიტუმის სატანკო მიმოქცევა
სპრეის ტირაჟი
სატანკო გადინება
სატანკო დატვირთვა
შესხურება
გამანადგურებელი სისტემა
სპრეის განყოფილება (AUTOMATIC CONTROL)
სპრეიერი გამოყოფილია 6 x 60 სმ განყოფილებით.შეიძლება 80x80x5 პროფილის მქონე.
პნევმატური კონტროლის სპრეი.
ელექტრო პნევმატური მართვის სისტემა მძღოლის კაბინაში. ერთი შეხებით კონტროლი - სპრეი საქშენები ღია-დახურვით.
ჰაერის ყველა შლანგები ჰიდრავლიკური შლანგებით და ფიტინგებით.
სპრეის ფრთები მზადდება ისე, რომ ისინი მიმართულია 60 სმ მარჯვნივ და მარცხნივ.
სისტემა ბრუნტის ბიტუმს და სპრეიერს შორის ბრუნავს.
სპრეის იარაღი უზრუნველყოფს სტაბილურ ნაკადს ზედაპირზე; ცირკულაციის სპრეი, რომელიც გადის შესხურების პოზიციის გავლისას, სარქველი ხურავს და ბრუნდება ჭარბი რაოდენობით ბიტუმი, ამიტომ ტუმბო დაფიქსირდება.
პოზიცია სამუშაო მდგომარეობაშია, როდესაც მილის ბიტუმი გადის ავზსა და სპრეიერის კუთხეებს შორის და არ გროვდება კიდეებზე.
პნევმატური დგუშები, რომლებიც მოძრაობენ სისტემის ლილვებში.
მართვის პანელის კონტროლი შესაძლებელია მძღოლის კაბინეტიდან, ის უნდა იყოს დამონტაჟებული წინ.
სპრეიერი დიზელის ზეთით უნდა გაჟღენთილიყო ოპერატორის მიერ.
ST-37 შესრულდება პლატფორმის უკანა პანელზე.
ყველა პნევმატური სარქველი უნდა იყოს პანელში.
Sprayers უნდა ჰქონდეს სიგანე მინიმუმ 3600 მმ.
სპრეიერი, არა ერთი ერთეული, უნდა შეეძლოს გაუძლოს ქვემოთ მოყვანილი განლაგების სიგანეს, დაიშალა და დამონტაჟებულია. (600 მმ, 1200 მმ, 1800 მმ, 2400 მმ, 3000 მმ, 3600 მმ)
ბიტუმის სპრეი, რომელიც ხსნის და ხურავს სარქველებს, პნევმატურ სისტემებს, სპრეიერი უნდა იყოს იზოლირებული სპრეის სისტემისგან.
Sprayer ლიფტის ქვედა ასამბლეას აქვს ორი პნევმატური ცილინდრი, ხოლო ლილვები ტარდება რეზინის ზურგჩანთებში.
პნევმატური სისტემის მიწოდება იხსნება და ხურავს ავზი.
პნევმატური სარქველი იხსნება და ხურავს ავზის ძირას.
როდესაც სარქველი იხსნება და ხურავს დახურვას სატანკო სისტემის შიგნით, საჰაერო ავტომატურად გამორთულია სპეციალური სისტემის საშუალებით.
სატანკოში დახურული შეწოვის მილი ავტომატურად გაიხსნება გარედან.
საჰაერო ყველა შლანგები გამაგრდება ჰიდრავლიკური შლანგებით.
უკანა პლატფორმაზე პანელის მართვის მოსახერხებელ ადგილას ჩაკეტილი და ჩაკეტილი.
უკანა პლატფორმის მხარეები მინიმუმ 40 სმ-ია. დაიხურება მაღალი ნახშირბადის ფოლადის ფურცლები.
მართვის სიმარტივის მართვის პანელს აქვს ლითონის ეტიკეტი, როგორც დანაყოფების ერთეული.
DIGITAL DISPLAY (TOUCH LCD)
მიუთითებს სენსორის მიერ აღმოჩენილი ავტომობილის სიჩქარეზე LCD ეკრანის ნებისმიერ წერტილზე ხელით m / h ბრძანების ქვეშ.
მანქანის სიჩქარე LCD ეკრანზე, ბიტუმის ტუმბოს სიჩქარე.
სპრეის ბუმი გამოყენებით მექანიკური ლიფტის კონტროლი, ბუმი დატვირთვა, გარე შეწოვა, შეწოვის სატანკო, ბუმი წნევის პარამეტრი, ბუმის გამავრცელებლის სიგანე, უეცარი გახსნა, მითითებულია უეცარი დახურვის ოპერაციების დროს. თქვენ შეგიძლიათ დაიცვას ეს ფუნქციები, გაფრთხილება გააქტიურდება სახელმძღვანელო კონტროლზე.
სისტემის ჩართვა და გამორთვა ხელით.
სხვა ტექნიკა
გზის ზედაპირზე მასალების რაოდენობა, მ / კგ – ის რეგულირება, მეხუთე ბორბლიანი მართვის კაბინის განლაგების ავტომატური მოძრაობა ციფრული კონტროლირდება.
ხელის სპრეის იარაღი და აუცილებელი კომპონენტები.
6 მეტრიანი ფოლადის შეწოვის მილები დამონტაჟდება შესაბამის ადგილას სატრანსპორტო საშუალებაზე, სახელებთან ერთად. Q80 შეწოვის შლანგი მითითებული დიამეტრით
შეცვალოს ფილტრები 3 ბლოკი.
სამგზავრო ლიცენზიებს და პროექტისთვის საჭირო დოკუმენტებს უზრუნველყოფს კონტრაქტორი.
უკანა გამავრცელებელი ბორბლის საფარი არ უნდა შეუშალოს ხელი ჯაჭვის ორი კავშირის მუშაობას.
ბიტუმის დისტრიბუტორს უკანა ბამპერის უკან აქვს სიგნალის შუქები. სიგნალი და სამუხრუჭე სანათები უკავშირდება.
  • ტიპი : სხვა
  • ბრენდი : Ford
  • გამოშვების წელი : 2012
  • გარბენი : 200000კმ
  • მოწყობილობები კომფორტისათვის : ელ.შუშები, ლუქი, ცენტრალური საკეტი, ნავიგაცია, მექანიკური კონდიციონერი, რადიო MP3, ელექტრო სარკეები
განცხადებები 31 - 60 სულ 96

რეკლამა

განათავსეთ თქვენი რეკლამა ან განცხადება აქ